Sunday 26 May 2013

#76 marhaban&naikBuai si nano

bismillahirrahmanirrahim

25 hb Mei 2013..
berlangsungnya majlis Naik Buai Aufa Arissa Redzuan.
sederhana tapi simbolik syukur pada Allah..
tanda cinta kasih keluarga kami pada ahli keluarga baru ini.



tak lama lagi Aufa akan tinggalkan Perak.
nak mula hidup bersama ayah uminya di sana.
Sarawak.
aku tak dapat bayangkan rindunya aku pada si nano ni nanti.
aku dan Aufa dah janji.
kami akan skype.
dia perlu tahu siapa mummynya.
Aufa perlu ingat wajahku.
Aufa perlu tahu aku sayang dia.
aku akan pastikan dia memanggilku mummy nanti.

dengan wajah ceria.
selama 3tahun nanti.
dia akan rindu aku.
dia akan cari mummy disini.
aku yakin dia cinta kami semua.
opah,atok,mak iti,mak ecah,uncle Luq,mak Susu.



ini ibu Aufa arissa.ini ibu muda.
semoga anaknya kurang nakal dri dia.
terlalu childish. ^_^
jika dibanding situasi sia memegang Aufa dan opah memegang Aufa.
aku lebih percaya si opah.
gudluck new umi.
i know u better than that..ha3




ini nenda Aufa.
mula2 sebelum Aufa lahir.
katanya takut tak sempat pegang cucu.
busy dengan urusan sekolah.
bila Aufa dah lahir.
nenda ini masih sibuk.
setiap minggu ada kursus.
setiap hari keluar rumah.
tapi nenda curi2 masa melayan cucu.
mandikan Aufa,cium Aufa,bersembang.
ini nenda busy yang sangat cintakan cucunya.
:)



ini yang pertama.
sudah tentunya jadi tumpuan.
yang mnyusul nanti.
bakal tiba zaman gemilangnya.
seperti Aufa sekarang.

cinta pada Darwish.
kasih pada Anggun.
rindu pada Danish.
doa pada Indah.

bonda tunggu.
babah tunggu.
insyaAllah :)




0 comments:

Post a Comment