Thursday 16 May 2013

#74 lebiyubiyu

bismillah.

bermula lah isu karut ku malam ini.
bila esok ada test datastruct.
aku dah start blur.
apa aku nak baca ni.
sumpah aku rasa xmasuk kelas sem ni.
hmmm.
suasana kelas yang sangat relax buat otak ku tepu.

entah la.
dari sebok nak bukak coding.
aku bukak benda lain.
twitter,fb,photoshop,SonyVegas,skype,blog,tumblr.
dan yang xpenah2 aku bukak kt lappy oldSkul ni.
beautifulNara!*wekk

selalu aku terpaksa bukak page tu kat lab je.
ni dah tak taw sasau ape.
tido siang pon termimpi2.
ape ke hal.

jadi.
mahu ku repek semahu2 nya di sini.
oh blog ku.
lubiyubiyu.
^^

mak.
nak balik.
arggggggggggggggh.
aku stress la ngn datastruct ni.
aku rasa sangat bodoh.
sebab aku taktau nak baca apa.
padahal berlambak chapter.
kepada siapa harus ku salahkn kecelaruan ini.
oh tidak.

haaaaa.
alang2 menconteng arang di muka blog ni.
mahu ku cerita suatu kisah.
aku.tengah.blur!
tu la kesah ku hari ni.
hahahaha..













“Happiness quite unshared can scarcely be called happiness; 

it has no taste.” 








0 comments:

Post a Comment