Thursday 5 January 2012

#5 LATA KINJANG ^_^


BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM..

kami baru pulang dri beriadah di Lata Kinjang. dah lama tak bertandang ke sana.

kalau selalu naik highway ke KL, nmpak dri jauh saje. Tinggi..dari jauh nampak putih je.fuh..teringin nak ke sana dengan keluarga. 

(*doa sungguh2(^_^)!)

"YaAllah,permudahkan niat aq nak mengajak family aq ke sana. moga ukhuwah makin utuh.moga mahabbah makin kukuh.moga zakirah indah berganda!"

gambar dari highway!_!


maksu sekeluarga secara kebetulannya mengambil cuti agak lama.nak habiskan cuti tahunan katanya.
wah, ada peluang nak keluar rumah ni!

ni maksu saya!_!


(*tanya emak dengan mata bersemangat)

~saya         :   "mak,jom picnic!"

~emak saya:   "kat mana?"

~saya         :   "kat tapah!huhu,mak..dah lama tak picnic kat sungai..best mak..sejuk..yg penting..FREE..jom mak?"

~emak saya : "tanya maksu.kalau dia nak,mak ok je"

mak senyum!
maksu senyum!

dan dengan vokal kuasa tinggi. pengumumam dibuat pagi tu jugak kat rumah.

~suara saya~
"sila ambil perhatian wahai budak2 kecik yg melambak kat rumah ni..sape nk pegi mandi kat lata kinjang??"

~suara bergema di seluruh pelosok ufuk tv,laptop dan bawah meja~

"NAK!"

so, our journey begin  [~_^]


seperti biasa.my superb mom memandu! ayah ada hal,xdapat pegi?ke mmg tak nak join kami.heh3


mandi time!

yang pertama turun merasmi air.nakal ni:)


lokman si cool:)

aisyah si solehah :)

umi si nakal n fara si zuhud :P

siti si anggun n mimi si demok!_!

mak saya cool kan?tengok je anak dan anak dan anak dye berendam.heh2..

KOLEKSI GAMBAR  SAYA! :)

maksu nak cover perut :P

mak saya yg terbaik!

suke peluk mak,tp npe cam ganas je..huhu sorry mak..

kt surau nk solat asar..dah usai mandi :)


we are cool..:p

saya selalu buat dia skit hati..heh3

ecah yg plg lembut tp garang la ngn kami!


thanx Allah,izinkan kami ke sini.
Alhamdulillah..













1 comments:

shinhyun_norbi said...

comey and nice.. like it..!!

Post a Comment